Au pair avontuur in Engeland

Home

Wat is het fijn om na bijna 3 maanden weer even thuis te zijn! Zaterdag 13 Augustus zat ik om 07.30 in de trein richting huis, waar na een reis van 4 uur m'n lieve mama en lieve vriendinnetje Sas me stonden op te wachten! Eenmaal thuis waren papa en de hondjes ook erg blij dat ik er weer even was. S'avonds lekker met vrienden uit eten geweest en op stap, zo fijn! Het is net of ik die maanden niet weg was geweest. Zondag lekker geluncht met Sas, Laurens en Robin en BBQ met papa en mama. Maandag shopdag in Breda en goed geslaagd. Ook de rest van de week iedereen die ik wilde zien gezien en voor ik het wist was het al weer en was het al weer tijd om terug naar Engeland te gaan. Wat vliegt zo'n week voorbij zeg!

De zondagochtend werd ik begroet met knuffels en kusjes van de kids die ook terug waren van vakantie en ging ik op weg naar Londen, waar ik met Eveline en Daphne had afgesproken te gaan highteaen. Of zoals ze hier zeggen: afternoon tea. Beide meiden gingen die week of de week erop naar huis, dus dit was de laatste keer samen wat doen.

De week die volgende was weer een werkweek, de kids naar holidayclub of lekker thuis spelen, na het huiswerk maken natuurlijk hahaha. Woensdag was ik een dagje vrij wat wel lekker was aangezien het hier de warmste dag in tijden was, 32 graden heeft de termometer in de tuin gehaald!

Toen was het eindelijk vrijdag, wat betekende mijn verjaardag én bezoek!! Papa, mama, opa en oma komen een weekendje over! Maar eerst is er s'ochtends voor me gezongen door mijn hostkids en hostmom. Ze hadden zelfs een taart met kaarsjes geregeld die natuurlijk uitgeblazen en geproeft moest worden! Ook heb ik van m'n hostfam een mooi kettinkje gekregen, super lief! Na gewerkt te hebben tot 16.30 waren papa, mama, opa en oma hier. Ze hebben de kids en m'n hostmom ontmoet en vielen goed in de smaak bij de kids vanwege de cadeautjes die ze hadden meegenomen. S'avonds in dorp verderop gezellig uit eten geweest en op tijd naar bed. Want op zaterdag stond er een dagje Londen gepland. Ik heb ze de meeste bezienswaardigheden wel kunnen laten zien zoals Big Ben, London Eye en Buckingham Palace met behulp van bussen en metro's. Haha volgende mij hebben ze hun ogen uitgekeken! Weer lekker uit eten geweest en weer met de trein terug naar Marden. Vandaag nog even met z'n allen in Maidstone geweest voor ik ze weer moest uitzwaaien.

Wat was het ontzettend leuk en fijn dat ze hier geweest zij ! Zo leuk om te laten zien waar ik nu woon, met wie ik woon en welke plekjes ik vaak naar toe ga. Wel gek om te bedenken dat ik nu niet weet wanneer ik ze weer ' live' ga zien.

De familie is nog tot morgen weg, ivm met Bank holiday dus heb ik het huis nog even lekker voor mezelf voor er de laatste week van de vakantie start. Deze week hoef ik maar 2 dagen te werken omdat ik de laatste weken meer gewerkt heb dus dat is wel lekker voor het schoolgaande leventje weer gaat beginnen!

Reacties

Reacties

Ria

Wat een leuk verhaal weer.... was heeeeel fijn je weer effe te zien...
En wat heb je een fijne verjaardag én leuk weekend achter de rug met de familie......genieten!!
Wat een leuke foto's....
Fijne en relaxte week en dan gaat alles weer beginnen!!
Veel plezier
Liefs Ria xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active