Au pair avontuur in Engeland

3 day's left

Oké, nu begint het toch echt wel een beetje spannend te worden. Over 3 dagen gaat het dan echt gebeuren, 3 dagen en dan verhuis ik naar Marden, Engeland.
Afgelopen week stond vooral in het teken van dingen afsluiten en afscheid nemen.

Laatste dagen gewerkt, een laatste etentje met collega's, leuke/lieve cadeautjes. Wat heb ik daar altijd met veel plezier gewerkt met geweldige collega's, dat ga ik missen!

Dagje Efteling met vrienden, heerlijk weer en veel gezelligheid. Op dat moment dringt het dan niet helemaal door dat het voorlopig de laatste keer is om op deze manier met elkaar een leuke dag te hebben!

Beauty ochtend en high tea met m'n liefste vriendinnetje. Top dag, echt van genoten en lekker gekletst, dat zal ik zo ontzettend missen. De spontane belletjes om even snel iets te zeggen, gekke ideeen en dagjes weg. Tuurlijk kan dat allemaal alsnog, maar toch net even op een andere manier.

Nog heerlijk uit eten geweest en een super gezellige avond op stap met vriendinnen! En een gezellige afcheidsborrel met familie en vrienden! Waarvoor iedereen alsnog super bedankt allemaal!

Nu is het dan echt tijd om mijn spullen eens bij elkaar te gaan zoeken en mijn koffer in te gaan pakken. Nog een paar keer 'afscheid' nemen deze week om vrijdag naar mijn nieuwe huis te vertrekken!

Reacties

Reacties

Sas

Mooi geschreven!! Ik ga je enorm missen!
Gelukkig hebben we afgelopen week nog veel leuke dingen gedaan en kunnen we deze week nog spontanr belletjes hebben ! Haha
Succes met inpakken meis! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active