Au pair avontuur in Engeland

Happy New Year!

Kan nog net toch, happy new year?! De blog heeft weer even (ahum) op zich laten wachten, maar he, dan is er nu nog meer te schrijven haha!

Ik heb mijn hostfam. geholpen met het zoeken van een nieuwe au voor als ik in Maart weg ben. Gelukkig is de zoektoch geslaagd en zal de nieuwe au pair eind Februari komen zodat ik haar nog kan inwerken. Kids hebben haar ook al gesproken en ze was goedgekeurd haha. Voor mij ook wel een fijner weggaan wetende dat ze een nieuwe au pair hebben.

In de afgelopen weken heb ik weer het een en ander beleefd natuurlijk! Het laatste weekend van November heb ik voornamelijk met Sanne doorgebracht in Maidstone en de zondag in Londen. Beetje geshopt, naar Winterwonderland geweest in Hydepark. Voor de mensen die het niet kennen, het is een groot soort van pop - up pretpark / kerstmarkt met een hoop attracties, kerstkraampjes, eten en muziek. Erg kerstig en gezellig! De week erop ben ik met een Franse au pair naar de Charles Dickens kerstmarkt in Rochester geweest, wat erg leuk was. Iedereen was in Charles Dickens stijl gekleed en werden verschillende stukken gespeeld. Ook was ik nog niet eerder in Rochester geweest, 2 vliegen in 1 klap dus. Na een aantal weekend weg en druk te zijn geweest was Denise weer een weekend in Londen, dat betekende dus shoppen, lekker (veel =P) eten en nog even een bezoekje aan Winterwonderland.

Eindelijk was het dan 23 December, de dag dat ik na 4 uurtjes in de trein, eindelijk weer even thuis kon zijn! Wat een heerlijke week heb ik gehad! Het begon de vrijdag al goed, gezellig uit eten met de liefste vrienden. Daarna volgende de kerstdagen met familie en de rest van de week met vrienden afgesproken! Na een super gezellige oud & nieuw was het de 1e van Januari weer tijd om terug naar Engeland te gaan. Ik zag er eerst een klein beetje op, maar toen ik besefte dat het nog maar 8 weken zijn. Dat lijkt dan weer zo ontzettend kort. Toen ik s' avonds eenmaal thuis was kon ik gelijk aan het werk, haha. Mijn hostmom had een aantal dagen daarvoor iets in haar oog gehad en kon al 3 dagen amper iets zien en geen licht verdragen. Dit werd steeds erger waardoor mijn hostdad met haar naar het ziekenhuis is gereden in Londen. Ik heb op de kids gepast en gelukkig gaf ze de volgende dag aan dat het al ietsje beter was. Het was wel een gekke week omdat ze niet kon gaan werken en dus de hele week thuis was. Met het maken van huiswerk etc. was dit wel makkelijk en fijn! De kids moesten vanaf de woensdag weer naar school en zaten we weer in het normale ritme.

Afgelopen weekend ben ik met Sanne en Denise naar Borough market geweest en hebben we in Shoreditch rondgelopen. Lekker gegeten bij Wagamama en drankjes gedaan in de Hems waarna ik na een super gezellige dag bij Denise bleef slapen. Na weinig slaap (haha) hebben we nog een relaxt middagje Londen gedaan en daarna was het weer tijd voor mij om richting huis te gaan! De nieuwe werkweek is weer begonnen en het aftellen voor het weekend ook ;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active