Au pair avontuur in Engeland

Nederlands bezoek

Jaja daar zijn we weer met een nieuwe blog!

In het weekend ben ik met Sanne Londen in gegaan en hebben we, Lekker slecht, heerlijke cookies van Ben´s Cookies gegeten. JAMMIE!! Na Braziliaans dineren met cocktails hebben we nog een paar drankjes in de Hems gedaan en was het weer tijd om de laatste trein naar huis te gaan. Eenmaal thuis had mijn hostmom per ongeluk de deur van binnenuit op slot gedaan zodat ik niet naar binnen kon. Na heel wat telefoontjes, aanbellen en uren in de kou verder was ze wakker geworden en kon ik eindelijk gaan slapen! De zondag had ik afgesproken met Astrid, Franse au pair in Maidstone om naar de bios te gaan. LaLa Land stond op het programma. Het zou een fantastisch geweldige film zijn, ook volgens mijn hostdad (die director / producer is) zou vooral de manier waarop de film in elkaar steekt heel goed moeten zijn. Daar moest ik hem gelijk in vinden, maar verder vond ik de film leuk maar nou niet ontzettend bijzonder!

Na weer een standaard werkweek stond in het weekend dan eindelijk een bezoekje aan Abbey Road op het programma. \Omdat ik een vader heb die groot Beatles fan is en ons vroeger altijd naar de Beatles liet luisteren, waardoor ik zo ongeveer alle liedjes mee kan zingen, wilde ik er graag heen om een foto te maken a la the Beatles. Vervolgens beetje door de stad gestruind, eten bij Nando's, cocktails in Be at One en uiteindlijk geeindigd in de Hems onder het genot van drankjes en kaassouflees! Ik zou bij Sanne blijven slapen dus hoefde ik niet te haasten voor de laatste trein en zijn we nog naar Oneills gegaan, was er nog niet eerder geweest maar erg gezellig! De volgende ochtend met Sanne naar Primrosehill gegaan om even een foto te maken van het mooie uitzicht over Londen, leuk om te zien!

De werkweek kon voor mij niet snel genoeg gaan want zaterdag zouden Saskia, Laurens en Robin langskomen! Ik kon niet wachten!! Eindelijk was het zaterdag en ja hoor daar waren ze, uit Nederland, diep in de nacht vertrokken speciaal voor mij, hoe lief!! Wat was het leuk om hen het huis, de kindjes etc. te laten zien! Na een tour van de kids door het huis zijn we eerst naar Tunbridge Wells gegaan, waar we wat hebben gedronken bij the Pantiles om vervolgens naar Maidstone voor een lunch bij, tadaaaa Creams. Natuurlijk moesten ze een wafel proberen!! Na lang wachten hadden we eindelijk een plekje, maar dat was het dan ook zeker waard! Na een beetje geshop te hebben en gegeten bij Wetherspoons was het helaas voor hen weer tijd om terug naar Nederland te gaan. Wat heb ik genoten zeg, wat een top dag!! Nogmaals bedankt liefjes!
Zondag was het tijd voor Chinees nieuwjaar in Londen. Met Denise heb ik een beetje rondgekeken en voornamelijk veel dansende draken gezien! Ergens in een verstopt klein cafeetje hebben we Bubble Tea gedronken, een soort van siroop met thee en kleine snoepballetjes, vreemd maar wel lekker! Uiteindelijk kwam Sanne ook en konden we, jawel, Chinees gaan eten. Denise had een leuk restaurant gevonden waar je de gerechtjes als een soort van tapas kreeg, super leuk!

Inmiddels zijn we weer halverwege de werkweek en ben ik net al een klein beetje bezig geweest om wat spullen in te pakken aangezien het nog 4,5 week duurt voor mijn Engelse avontuur er op zit! Tot de volgende keer maar weer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active