Au pair avontuur in Engeland

Bijna een maand in Engeland!

Hallo allemaal, het werd weer eens tijd voor een update dacht ik zo ;)

Afgelopen 2 weken druk bezig geweest om de kids te leren kennen en de routine goed onder de knie te krijgen. Kan toch wel zeggen dat me dat aardig lukt! Kids blijven me natuurlijk nog heerlijk uitproberen maar heb het gevoel dat ze toch ook wel steeds meer gaan inzien dat ze ook bij mij niet alles zomaar kunnen doen.Ook geeft m'n hostmom aan dat ze merkt dat het goed gaat en dat de overgang naar de nieuwe au pair ( ik dus ) nog nooit zo gemakkelijk is verlopen. Ze vind dat ik m'n werk goed doe en ziet dat de kinderen blij en vrolijk zijn. Toch fijn idee dat ze er zo over denkt en een mooi compliment :).

Wat ook prettig is, is dat nu ook de leraren op school, sommige ouders en mensen in de buurt je een beetje beginnen te kennen wat maakt dat je dan toch wat meer thuis voelt en niet meer zo als de nieuweling wordt gezien!

Naast het zorgen voor de kids en de huishoudelijke klusjes is er natuurlijk ook altijd het vrije weekend! Ik heb al een aantal meiden leren kennen waar ik dingen mee kan ondernemen, wat natuurlijk heel fijn is.

Het eerste weekend na mijn eerste echte week alleen als au pair ben ik naar Londen geweest. Ik had afgesproken met een ander Nederlands meisje die hier al weer bijna een jaar is! Ze heeft me vanalles kunnen laten zien, wat erg leuk was. We zijn naar Camden market (hier zijn ontzettend veel kraampjes met prullaria, sieraden, foodtrucks etc.) en Regent Park geweest. Al met al een leuke dag ondanks de regen ;) Gistren zijn we naar Richmond park geweest, grootste omheinde park in Londen waar we bijna 2 uur hebben rondgelopen én herten hebben gespot!

Daarnaast heb ik een Duits meisje leren kennen waar ik het goed mee kan vinden, helaas gaat ze wel eind augustus weer terug naar Duitsland. Afgelopen weken hebben we meerdere keren afgesproken, zijn naar de pub geweest, TunbridgeWells' en Londen om te shoppen of gewoon afgesproken voor een drankje te doen!

De weekenden zijnaardug gevuld maar het is dan ook harstikke leuk om veel nieuwe dingen te kunnen zien! Volgende week ga ik naar een bijeenkomst van de Engelse organisatie om andere au pairs te ontmoeten, ik ben benieuwd!

Reacties

Reacties

Anne van D

Hoi Manon wat leuk om je belevenissen te lezen, zo ik lees maak je er een mooie tijd van ( was ik ook niet bang voor) en die kids die moeten gewoon naar jou luisteren!!

Laurien Wisse

Hoi, Manon, leuk weer iets van je te horen.
Ik hoop dat je er een heel fijne tijd zult hebben,je hebt al aardig wat beleeft in die paar weken.
Groetjes van ons.

Ria

Echt leuk om te lezen Manon ......klinkt goed allemaal....je raakt steeds meer ingeburgerd....en iedereen tevreden....mooi die complimenten!!!
Ga zo door....????????????
Succes hè en geniet van al het leuks wat je ziet en doet én alle leuke contacten die je maakt.....
Liefs van ons xxxxxx

Judith

Hoi hoi,
Leuk om je verhaal te lezen en fijn dat het nu goed gaat. Altijd prettig is om een local te worden ;) haha. Wie weet wat voor leuke mensen je nog gaat ontmoeten :).. Ik vind het ook leuk om te weten hoe het in Engeland gaat dus ik zal je zeker volgen..
Groetjes, Judith

Saskia

Hee mona!!

Wauw wat klinkt dat allemaal fantastisch!!
En wat een mooi compliment!!
Ga zo door!

Ben enorm trots op je!!

Dikke
Kus,

Sas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active