Au pair avontuur in Engeland

Another 2 weeks in England

Hallo, daar ben ik dan weer met een nieuw blog!

Het gaat nog steeds allemaal goed hier, soms blijft het nog een beetje wennen, omdat je toch in een ´vreemd´ gezin komt te wonen en je elkaar nog steeds aan het leren kennen bent. Maar ondanks dat heb ik het goed naar mijn zin en onderneem van alles.

Na mijn laatste blog was Papa heel even in Engeland! Hij was naar Goodwood geweest en kwam op de terug weg langs een plaatsje in de buurt. Heel leuk om zo even af te spreken voor een verlate lunch

Wink
.

De week die volgde was een week zoals altijd, kids klaarmaken voor school, naar school brengen en de huishoudelijke klusjes uitvoeren. De week vloog voorbij. Op de zaterdag ben ik naar Londen geweest, er was ee au pair meeting van SmartAupairs. Was leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Na de bijeenkomst ben ik met een groepje meiden Londen in geweest, echte seightseeing langs de Londen Eye, Big Ben etc. S ´avonds lekker gegeten en uit geweest in Piccadily circus! De zondag wederom met 2 meiden afgesproken om onze Londen tour af te maken! Al met al een geslaagd weekend!

De kids waren de afgelopen week behoorlijk vervelend, ik dacht eerst dat het aan mij lag en dat ze nog steeds aan het uitproberen zijn, maar ze deden net zo bij hun ouders dus gelukkig niet mijn schuld

Laughing
. Ik denk dat ze aan vakantie toe zijn, hebben aantal drukke weken gehad, waaronder ook deze week en zijn steeds sneller moe! Nog 2 weekjes en dan vakantie!

Afgelopen zaterdag naar The Lion King geweest! Ik was er al eens eerder geweest maar blijft zo leuk en wat zit die goed in elkaar!! Gisteren naar een festival in Londen : Wireless. Martin Garrix, Jess Glynn, Jay Sean, Fergie en Kygo gezien, wat een goed feestje!

En toen vanmorgen de wekker weer om 6.15 om een nieuwe week te starten!

Reacties

Reacties

Judith

Wat een leuke dingen heb jij gedaan! Ik ben benieuwd hoe de kinderen zijn als ze eenmaal vakantie hebben, haha :) Ook fijn dat Smart Au Pairs bijeenkomsten organiseert voor de au pairs. Hoeveel meiden waren er aanwezig? Groetjes, Judith

Manon

Daar ben ik ook benieuwd naar Judith ;)

Was best een grote groep vomd ik, denk stuk of 20!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active