Au pair avontuur in Engeland

Daar ben ik weer =)

Het heeft even geduurd maar hier is weer een nieuw blog!

In mijn laatste blog was het nog lekker nazomer weer maar na dat weekend werd het eigenlijk steeds minder. Zo af en toe een aantal dagen lekker zonnig, rond de 20 graden maar over het algemeen toch wat kouder. Deze week is de herfst echt begonnen denk ik, zo nu en dan een waterig zonnetje maar over het algemeen echt herfst!

Het weekend na Brighton had ik niet zo een fijn weekje, op een of andere manier had ik gewoon even geen zin en de kids hadden continu ruzie. Lichtpuntje deze week was dat ik op Vrijdag had afgesproken met een andere, nieuwe Nederlandse au pair. We hadden afgeproken in Tunbridge Wells in de pub. Wat was dat een gezellige avond, dat moeten we vaker doen! Mijn hostfam. was een die middag vertrokken voor een weekendje kamperen dus ik had het huis lekker voor me alleen, wat toch altijd wel fijn is! De zaterdag had ik in de ochtend mijn eerste radio ervaring! Ik was gevraagd om wat te vertellen over mijn leven in Engeland op Omroep Zeeland, erg grappig om een keer mee te maken! En iedereen bedankt voor de lieve reacties!! In de middag had ik met Denise afgesproken in Londen, beetje geshopt, naar bios Bridget Jones Baby en een pizza van 20 inch binnen een half uur met zijn tweeen naar binnen gewerkt!

Sealed
Kortom, een goed geslaagde dag! De zondag was ik niet helemaal fit dus lekker rustig aan gedaan!

De week die volgde verliep een stuk beter en fijner dan de week ervoor, de kids gingen een stuk beter en ook ik zat beter in mijn vel. De week vloog weer voorbij! Aan het eind van de week kreeg ik van mijn hostparents een bedankje voor mijn harde werk de afgelopen maanden! Binnenkort kan ik lekker naar de dayspa aan het eind van de straat voor een manicure, super leuk! Het weekend was vrij druk. Op Zaterdag had ik een meeting voor evt, vrijwilligerswerk wat ik hier wil gaan doen. Het was een leuke groep en klonk allemaal goed maar helaas niet de juiste plek voor mij, niet helemaal wat ik wil! S'middags had ik met Sanne en Denise afgesproken om een beetje te sightseeen in Londen, hapje eten en de avond afgesloten in een Nederlands pub wat erg gezellig was! De Zondag wederom naar Londen maar deze keer voor een welcome event van Smartaupairs. Helaas was dit niet echt je van het, maar goed de dag was weer gevuld haha!

Afgelopen week ging ook weer razendsnel voorbij! Ik zal niet tot in detail vertellen wat er door de week gebeurd want dat is niet zo heel boeiend en er veranderd niet zo veel met in het begin! Het weekend stond er een Nederlands feestje op de planning, daarvoor lekker Londen in geweest. Helaas helaas vonden we het feestje een beetje tegen maar ondanks dat wel een leuke avond gehad!

Ik zal proberen de volgende keer weer iets minder tijd tussen de blogs te laten zodat het voor jullie minder saai is om te lezen en voor mij minder moeilijk om te bedenken wat ik ook alweer allemaal heb gedaan!

Tongue Out

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active