Au pair avontuur in Engeland

Holidays

Het heeft even geduurd maar daar ben ik dan weer! In de afgelopen 2 weken heb ik weer een hoop meegemaakt, als je blijft mee lezen zul je ontdekken wat! ????

De eerste week verliep zoals gewoonlijk, kids naar school en hun clubjes brengen, huiswerk maken en de nodige huishoudelijke klusjes. Al was dit deze week een stuk minder omdat de wasmachine kapot is en we dus niet kunnen wassen én ik dus ook niet hoef te strijken haha. Wel heel vervelend want met 5 mensen in totaal is er toch wel erg veel was wat dan blijft liggen!

Op vrijdagavond had ik eindelijk weer eens afgesproken met Teresa, we zagen elkaar vanaf mijn eerste week in Engeland zowat elke week, maar was afgelopen 2 weken thuis in Duitsland. We hebben lekker gegeten en gekletst!

De volgende dag had ik afgesproken met 3 andere Nederlands au pairs om te shoppen in Londen, nou dat heb ik geweten, haha genoeg geld uitgegeven ???? S'avonds gegeten samen en verder relax film avondje thuis. De Zondag ben ik alleen naar Londen geweest, m'n hostdad had me getipt voor een leuke markt in de buurt van Notting Hill. Na een hele reis, van weet ik het hoeveel metro's was ik er eindelijk, bleek de markt niet open te zijn op zondag. Toen maar naar Camden market geweest, ook erg leuk!

Afgelopen week dan eineelijk de laatste week school voor de kids, wat kijken ze er naar uit! Ik stiekem ook wel een beetje dan is het toch allemaal wat losser etc en kan ik ook leuke dingen met ze doen. Plus, ook wel fijn ik hoef in de vakanties maar 3 dagen te werken dus 2 extra dagen weekend!

Deze week had ik wel even een dipje. M'n hostmom was nogal uitgevallen tegen me waardoor ik mezelf alleen maar onzekerder ging voelen over hoe ik het deed, wat mijn werk ook niet echt bevorderde. Ik heb hier een dag of wat mee rondgelopen en toen heb ik besloten om te vragen aan m'n hostmom of we even konden zitten om erover te praten. Dat luchte enorm op! Van beide kanten waren er dingen verkeerd opgevat of niet zo bedoeld. Gelukkig gaat vanaf dat moment alles weer helemaal goed en ben ik best een klein beetje trots op mezelf dat ik dit zo heb aangepakt. Ik weet dat ik dit jaren geleden niet zou hebben gedurfd en er mee was blijven lopen. Zo zie je maar weer, je kunt altijd blijven leren!

Ook ben ik in deze week voor het eerst naar een Engelse dokter geweest, ik ben namelijk al 4 weken flink verkouden wat niet over gaat. Nu aan de antibiotica wat wel lijkt te werken gelukkig!

Afgelopen weekend was het dan zover, mijn eerste echte 'stapavond' in Londen!! Overdag had ik afgesproken met Iris en Anouk en zijn we langs Regents canal gelopen richting Little Venice, wat helaas een klein beetje tegenviel.. Maar desalniettemin toch leuk om te zien! Terug zijn we met een bootje gegaan over hef zelfde kanaal, erg leuk om te zien! Tussendoor zijn we snel nog even langs Paddingtonstation gegaan, jaja daar staat het enige echte standbeeld van beertje Paddington. Dat moesten we natuurlijk wel eventjes zien. S'avondsheerlijke hamburgers gemaakt bij Iris thuis voor we Londen ingingen. Daar hadden we afgesproken met Nina en Denise. We hebben lekker de hele avond gedanst op goeie muziek, lekker cocktails gedronken en veel gelachen! Ik mocht bij Nina blijven slapen, die in St. Albans woont, dus voor we moe maar voldaan in bed konden ploffen eerst nog een metro en treinritje, inclusief een overheerlijke nachtelijke scores brownie! ??

De zondag zouden we met Iris en Anouk naar Hollands park gaan in Kengsinton waar we heerlijk hebben gepicknickt. Helaas is het weerkend weer voorbij gevlogen, op naar de volgende!

Reacties

Reacties

Sas

Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!
Je bent een topper en hebt het super goed aangepakt!
Ben enorm trots op je! You go girl!!!

Xx
Sas

Manon

Thanks voor de lieve reactie Sas! Xxx

Marleen

Goed gedaan Mona We zijn trots op je .
En wat kan jij leuke verhalen schrijven zeg ga zo door

x x x x x x x x x x Ons

Ria

Hè Manon....
Had dit verhaal overgeslagen.... weer heeel leuk om je belevenissen te lezen....en fijn dat het is opgelost met je hostmom.....Goed aangepakt.....beetje veel trots op jezelf...
Liefs Ria xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active