Au pair avontuur in Engeland

Weer verlate blog & een nieuwtje!

Oeps, het heeft weer even geduurd tot deze nieuwe blog maar hier is ie dan hoor!

De maandag na de herstvakantie hadden de kids nog een dagje vrij, waarin ze halloween hebben gevierd. Helemaal verkleed en wel gingen ze op pad om te trick or treaten. Er kwamen twee hele blije kindjes terug met een berg snoep, wat trouwens nog steed niet allemaal op is!

De week vloog weer voorbij en voor ik het wist was het al weer weekend. Op zaterdag ben ik In Londen wezen afternoon teaen, met Sanne en Denise, super lekker maar altijd zoooo veel Bonfirenight. Weet ik het hoeveel jaar geleden probeerde een of andere man Westminster op te blazen, wat uiteindelijk niet lukte, dat is wat de Britten vieren op deze dag met vuurwerk. Met Sanne en Denise ben ik naar de Tower Bridge gegaan om daar te kijken naar het vuurwerk! Achteraf zijn we nog wezen eten en toen lekker naar huis. Zondag zouden Denise en ik naar het aanzetten van de kerstlampjes gaan kijken in Oxforstreet, helaas helaas waren er problemen met de trein waardoor de enige mogelijkheid voor mij om thuis te komen, was de trein te pakken van 18.30. Dat betekende geen lichtjes haha, komen vast meer mogelijkheden om ze toch te bekijken!

Deze week waren papa en mama jarig, ik vond het toch wel een klein beetje gek om ze niet in levende lijve te felicitern. Op zaterdag ben ik naar Maidstone met Denise en Sanne en weer lekker bij Creams gegeten, want Sanne was er nog nooit geweest en dat kan natuurlijk niet! We hebben lekker geshopt, geborreld en met Denise ben ik nog lekker (een mega bord) pasta wezen eten! Zondag weer richting Londen, waar we dan uiteindelijk de kerstlichtjes ook aan hebben gezien hahaha.

Afgelopen weekend ben ik wederom Maidstone in gegaan met een Franse au pair, zij had een vriend meegenomen die net is begonnen als au pair. We hebben wat geshopt en zijn naar de bios geweest, Fantastic beast and where to find them. Goeie film en mooi gemaakt met af en toe een kleine link naar Harry Potter

Wink

Voor de gene die het nog niet weten, ik ga eerder naar huis komen dan in eerste instantie gepland! Niet omdat ik het niet meer leuk vind maar..
.. ik heb een hele leuke baan aangeboden gekregen in Nederland, als ergotherapeut. Dit kon ik niet weerstaan en zal begin Maart weer naar huis komen i.p.v. Juni. Jeeeeeej

Laughing

Reacties

Reacties

haar vader

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj!!!!!!!

Lisette

you are the best!

Manon

Dankjewel papa en Lisette! Lief! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active